Ha mepróbál kutakodni az ember azzal kapcsolatban, hogy vajon ki lesz a teljesen megújuló, egy év kihagyás után visszatérő X-Faktor műsorvezetője, egészen biztosan belebotlik Szépréthy Roland nevébe, akit leginkább Mobilfox Roliként emlegetnek. A mobiltokokat gyártó céget a most is még csak 23 éves Diller Kevin alapította, ami a Forbes Magazin szerint évi több mint 5 milliárdos vállalkozássá nőtte ki magát. Sokáig ennek a cégnek a közösségi médiás arca volt Szépréthy Roland, aki arról is híres, hogy bárkit levadászott az utcán egy videó kedvéért, bizonyítva, tényleg törhetetlenek lesznek a telefonok a tokjaiknak hála.
@szeprethyroli
De feltűnt az IstenEstben is, ahol egy játéknak lett a győztese, igaz, nyereménye az lett, hogy részt vehetett a műsorkészítésben. Ahogy az már a netezők számára megszokott, természetesen Istenes Bence műsorában is megviccelte az embereket, az érkezőket egy kézfogással várta, ám arról „elfelejtett szólni”, hogy vazelint használt előtte.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Most azonban hiába keresik rajongói Rolit, egyszerűen eltűnt a közösségi médiából. Emiatt többen is tudni vélik, hogy olyan elfoglaltsága van, amiről nem beszélhet, jelesül az X-Faktor, aminek már zajlanak a válogatói, ugyanakkor az RTL még csak Gáspár Lacit jelentette be hivatalosan mint zsűritagot. Egy korábbi, több mint tízéves, YouTube-on fellelhető interjúból egyébként kiderül az is, hogy Szépréthy Roland valójában gyerekszínészként kezdte pályafutását. A Nyíregyházi TV-nek elmondta hatodikos korában, hogy már négyévesen verset szavalt, és hétévesen kezdte a színészetet. Akkor úgy nyilatkozott, szeretne profil ökölvívó és színész lenni egyszerre, ha felnő. Nos, egyelőre influenszerként ismert, a TikTokon jelenleg 64 ezer, az Instagramon 30 ezer követője van.
Persze az más kérdés, vajon az RTL bemeri-e vállalni, hogy a tévénézők előtt egyelőre ismeretlen, tévés tapasztalattal nem rendelkező arc vezesse az egyik legnagyobb műsorukat. Igaz, a legutóbbi évadok műsorvezetője, Miller Dávid mögött sem volt túl sok tévés év, mégis szépen vette az akadályokat. Végül pedig a konkurens TV2-nek is bejött, hogy internetes hírességekkel töltötte meg a műsorait, hiszen így a fiatal korosztályt is be tudta vonzani.
Kiemelt kép: RTL/Sajtóklub