Mindössze 25 éves, de máris újabb pályát is választ magának Dzsúdló, polgári nevén Juhász Márton: a zenész úgy döntött, be szeretne törni a divatiparba – írja a welovebudapest.com. A Boga névre keresztelt márka inspirálódott a magyar kultúrából – igen, a matyóhímzés is ennek az alapkészletnek a része –, és fel is ül a mindennapok hullámaira, hogy ezzel is közelebb kerüljön a lehetséges vásárlókhoz. A nagy bemutatásra sem kell sokat várni, március 12-én debütál a márka, természetesen limitált darabokkal, amik leginkább a hosszú póló, bő pulcsi, laza nadrág szentháromságban gondolkodnak. A fiatalember nem bízta a véletlenre a divatguruvá válást, feltörekvő magyar tervezőkkel állt össze, és miskolci gyökereit sem feledte: a varrónőket Borsod megyéből szerződtette.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Megosztja a divatszakmát a sztárok törekvése
Az már persze kérdés, hogyan fogadja majd a közönség és a divatvilág a próbálkozást, hiszen általában homlokráncolva figyelik, ha a sztárok hasonló projektbe kezdenek. Legutóbb például épp Herczeg Zoltán fejtette ki a Bestnek a véleményét arról, hogy a népszerű rádiós, Sebestyén Balázs felesége evezett ezekre a számára ismeretlen vizekre. A divatguru szerint Viki próbálkozása egyelőre óvatos, semmint formabontó. „Ahogy látom, a ruhákkal és az árakkal középre próbált lőni az ifjú titán, de pont ez az a szegmens, ahová a legtöbb hazai tervező lő. Nekem olyan benyomásom van, mintha a Sugarbird célcsoportjára és sikerére lőnének, kissé letisztultabb mintákkal, színekkel, formákkal. Azt sem tartom kizártnak, hogy ezek a ruhák nem itthon készültek, hanem külföldi kollekciókból származnak, és új márkanevet kaptak” – mondta Herczeg Zoltán.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Tóth Andi ruhái tucatdarabok, drágán
Amikor Tóth Andi váratlanul sokkolta a közvéleményt, hogy leteszi a mikrofont, sokat nem kellett várni, hogy bejelentse, divatmárkát alapít. Természetesen az extravagáns megjelenéséről híres exénekesnő kollekcióját sokan várták, ám a legtöbben csalódtak. A Reddit felhasználóinak többsége szerint kissé magas a Backoff ruhák ára, és nem sok kreativitás van bennük – legtöbben a fast fashion darabokhoz hasonlították a kreációkat. Ám felrótták azt is, hogy ilyen összegekért már világmárkát is lehet vásárolni a sportszegmensben.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Kiemelt kép: Schumy Csaba/fotocentral.hu