Címlapsztori

Harper Beckham: Rossz nézni, ahogyan híres anyja a reflektorfénybe tolja

Még csak egy általános iskolás, de Victoria Beckhamnek hatalmas tervei vannak vele. Hogy felpörgesse a családi bizniszt, egyetlen percet sem akar elvesztegetni.

Mindenáron divatikont faragna egy szem lányából Victoria Beckham, ami anyagi szempontból teljesen érthető. Hiszen ha sikerül olyan tízmilliós nézettségű influenszert csinálni Harper Beckhamből, mint amilyen például a Kardashian-klánban Kylie Jenner lett, az hatalmas pluszbevételeket hozhat a családnak. Más kérdés, vajon mennyire tesz ez jót a lánynak, aki alig múlt 13 éves, de sokszor már úgy viselkedik, mint egy felnőtt celeb. Édesanyja pedig mindent megtesz, hogy még jobban a reflektorfénybe tolja.

Hol máshol ünnepelték volna a szülinapját, mint a Pradában? (Fotó: Archív)

Saját brandet építenek neki

Ennek ékes példája volt a legutóbb, amikor a világhírű mama a saját kiskamasz lánya kezéből vette át azt a díjat, amelyet a Harper’s Bazaar magazin az év vállalkozójaként ítélt neki oda. Míg akár vicces is lehetne, hogy az újsággal azonos nevet viselő kislány lépett színpadra díjátadóként, sokan inkább szégyentelen nepotizmust, vagyis a legifjabb családtag sztárrá építésének szándékát látták a gesztusban. Tény, ami tény, régóta sokasodnak a jelek, hogy Victoria már most a Beckham família – vagyis a sztárvilág egyik „királyi családja” – dolgozó tagjává kívánja tenni a lányát. A minap arról lehetett hallani, hogy Harper az édesanyja nyomdokaiba lépve a divatvilágban szeretne érvényesülni, és ebbe az irányba „építi a karrierjét”. A mama mindent meg is tesz a siker érdekében, már meg is alapította a H7B nevű vállalkozást, amely nyilván a csemetéje brandjét takarja, a tini teljes neve ugyanis Harper Seven Beckham, a középső szó a hetes számot jelenti. „Victoria tisztában van vele, micsoda bombaüzlet lenne, ha a lányából sikerülne a tinik tömegeit befolyásoló trendcsinálót faragnia, ahogy az jó pár fiatal hírességnek sikerült már” – árulták el bennfentesek.

A mama egy saját brandet szeretne összehozni egy szem lányának (Fotók: Archív)

Máris profin festi magát

Miközben egy általános iskolás gyerekről beszélünk, a napokban Harper már szépségápolási influenszerként tűnt fel: kis videóban mutatta meg, ráadásul méretes műkörmökkel, hogyan ápolja a bőrét – persze az édesanyja nevével fémjelzett, borsos árú szépítőszerekkel. A tini láthatóan már profin használja ezeket az eszközöket, ahogyan az ilyen videókban bevett pózokat is. Anyukája szerint ügyes az arcfestésben, és külön tehetsége van ahhoz, hogy természetes hatású sminkeket készítsen. De vajon nem korai még ez az ő korában? Victoria szerint valószínűleg nem, hiszen ő már tízéves korában szépészeti kezelésekre vitte a lányát, 11-12 évesen a fitneszterembe hordta, hogy együtt izzadjon vele különböző gépeken, a divatbemutatókon pedig Harpernek kicsi kora óta bérelt helye van az első sorban. A nyáron a szülinapját Prada tematikájú bulival ünnepelték meg – a luxusdivatmárka ezek szerint közel áll a szívéhez.

Már évek óta bérelt helye van a divatbemutatók első sorában (Fotó: Getty Images)

Mit szól ehhez a papa?

A hírek szerint David Beckham közben nem annyira lelkes attól, hogy imádott lánya már ennyit szerepel. Szerinte is korai ez még neki, különösen a szépségipar sokszor ártalmas hatásaitól félti. „Davidnek Harper a szeme fénye, és azt szeretné, ha minél tovább meg tudná őrizni azt a gyermeki ártatlanságot, ami egyelőre jellemző rá. Nem örülne, ha Victoria mesterkedései folytán egy következő Paris Hilton vagy Kim Kardashian válna belőle, bármennyi pénzt hozna is ez a konyhára” – árulta el a család egyik ismerőse. Csakhogy Harpert minden jel szerint mostanra teljesen elbűvölte a divatvilág csillogása, és lelkesen lépked azon az úton, amit az édesanyja kijelölt a számára. Ha az apjának vannak is kételyei, egy dologra biztosan nem képes: hogy megtiltsa a lányának azt, amire vágyik, márpedig úgy tűnik, Harpernek egyelőre ez az álma.

A tengerentúli rivális

Nem Beckhamné az egyetlen sztáranyuka, aki a csemetéjéről is igyekszik lehúzni egy bőrt, plusz mielőbb bebiztosítani, hogy híres legyen. Beyoncé évek óta építgeti hasonló korú lánya, a hamarosan szintén 13 éves Blue Ivy karrierjét: színpadi fellépések, videóklipek, lemezes szereplések és persze méregdrága dizájnerruhák, drága ékszerek… A popsztár és Jay-Z elsőszülöttje brandjének értéke máris százmilliókban mérhető – dollárban.

Kiemelt kép: Getty Images

A STORY LEGFRISSEBB SZÁMÁT KERESSE AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL!

Megjelent a Story téli különszáma!

A Story Horoszkóp különszáma kapható az újságárusoknál!

Kövess minket az Instagramon is!