Címlapsztori

Szilágyi János üzent Kajdi Csabának: „Azt mondd, amit gondolsz, ne azt, amit elvárnak”

A Szilágyi János vezette Halló, itt vagyok! című műsorhoz hasonló produkció debütál hamarosan a tévében. A 89 éves, egykori sztárriporter elmondta, mit gondol a tíz évadot megélt műsorának újraélesztéséről, és annak házigazdájáról, Kajdi Csabáról.

Hamarosan új műsor érkezik a VIASAT3-ra, ami Cyla Call Center néven fut majd. A produkció élén nem más, mint Kajdi Csaba, azaz Cyla áll. A műsor koncepciója pedig az, hogy ismert személyekkel, influenszerekkel és barátokkal fogadja majd a betelefonálók hívásait, akik tanácsért fordulhatnak hozzá, hozzájuk. Nincs tabu, lehet könnyed, humoros vagy mély, érzelmi téma is – ígérik a készítők. Cyláék pedig igyekeznek segíteni és mindenről véleményt formálni. Mi több, arra is készen áll a csapat, hogy konfrontálódjanak egymással, ha épp az vezetne oda, hogy a legjobb tanácsot adják a hozzájuk fordulóknak.

Az izgalmas formátum sokaknak ismerős lehet. A Halló, itt vagyok! ugyanis a 80-as években tíz éven át futott nagy sikerrel Szilágyi János műsorvezetésével. A koncepció pontosan ugyanez volt: a betelefonálók tanácsot kérhetnek, a történeteiken keresztül pedig megannyi emberi sors tárul a hallgatók elé.

Több órán át fogadta a telefonokat

Kíváncsiak voltunk, a 89 éves riporter hallotta-e már a hírt, hogy noha kicsit más köntösbe bújtatva, de újraéled a műsora.

„Fogalmam sem volt róla. Most önöktől hallok erről először. Azt hiszem, a műsorvezetőt sem ismerem, de most már utána fogok nézni. Sőt bele fogok nézni a műsorba is, ha elindul”

– kezdte a story.hu-nak Szilágyi János, aki pontosan emlékezett rá, hogy 1980 januárjától 1989 decemberéig vezette a műsort. „Mindenki azt hitte, ez élő műsor, de nem az volt. Meg volt hirdetve, hogy hétfőn lehet engem hívni, én akkor beültem a stúdióba, és több órán keresztül fogadtam a telefonokat. Felvettünk egy- vagy akár kétadásnyi anyagot, amit aztán megvágtam” – meséli.

Hozzátette, azért sem lehetett élő adás, mert nem tudhatta előre, esetleg lesz-e unalmas téma. Ne adj’ isten, telefonbetyár, aki valami csúnyát bekiabál az élő műsorba…

Szilágyi János munka közben (Fotó: Archív)

Szilágyi János üzent Kajdi Csabának

Megkértük az egykori sztárriportert, adjon tanácsot, hogyan lehet a Cyla Call Center is sikeres.

„Azt üzenem látatlanban is, hogy mindig azt mondják, amit gondolnak, és ne azt, amit illik, vagy amit elvárnak.

Erre van egy jó példám is: ha valaki egy fölöttem lévő erkélyről ki akar ugrani, én nem azt fogom neki mondani, hogy menjen vissza a szobába. Hanem megkérdezem, hogy miért akar kiugrani. Mire ő elmondja: mert elpusztult a macskám. Elkezdünk beszélgetni. Majd felteszem neki a kérdést: mit gondol, megéri ezért eldobnia az életét? Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a lényeg a reakció és az ezekből kerekedő beszélgetés.

Ha valaki nem gyors, frappáns, nincsenek eredeti gondolata, ott baj van. Akkor unalmas és hallgathatatlan lesz”

– magyarázta Szilágyi János, aki a story.hu-n keresztül kívánt sok sikert Kajdi Csabának.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

VIASAT3 (@viasat3.official) által megosztott bejegyzés

Kiemelt képek: Nagy Zoltán, Trenka Attila/fotocentral.hu

A Story legfrissebb számát keresse az újságárusoknál!

Megjelent a Story téli különszáma!

Megjelent a Story horoszkóp különszáma!

Kövess minket az Instagramon is!