Pataki Zita a 40. születésnapja körül lett szemüveges, miután egy rutinszerű, októberi látásellenőrzés során kiderült, hogy korrekcióra van szüksége. Azóta nemcsak a szemüveget viseli magabiztosan, hanem annak üzenetét is: az éleslátás és a tudatosság fontosságát a mindennapi életben.
Szívügye a szemüvegválasztás
Zita időjárás-jelentőként és televíziós műsorvezetőként vált ismertté. Az utóbbi években pedig coachként és életmód-nagykövetként segít másoknak az önértékelés és önbizalom megerősítésében, miközben hitelesen képviseli a tudatos, természetes és önazonos életmód értékeit. Épp ezért nem meglepő, hogy az Alensa Optika, Európa legnagyobb online kontaktlencse-kereskedőjének magyarországi hálózata őt választotta márkanagykövetének.
„Óriási megtiszteltetés számomra, hogy az Alensa márkanagyköveteként képviselhetem azt a szemléletet, ahol a látásegészség és a stílus kéz a kézben jár. Számomra a szemüveg nem csupán eszköz a látás javítására, hanem a személyiségünk kifejezője is. A szakértelem, a minőség és a figyelem mind fontos szempontok a szemüvegválasztás során. És én mint régóta szemüveget viselő ember, különösen szívügyemnek érzem ezt a témát.”
Mindegyik jól áll neki
Pataki Zita a tudatos és egészséges életvitel híve. „Számomra természetes, hogy rendszeresen járok szűrővizsgálatokra. Minden hónapnak megvan a maga területe: szeptember a bőrgyógyászaté, november a nőgyógyászaté, december pedig a táplálkozásé. Tudom, hogy október kicsit kilóg a sorból, de mindenki tudja, hogy ez a látás hónapja! – mondta a tévés, és hozzátette: – Évek óta vártam, hogy végre legyen egy olyan optika, ahol olyan hatalmas választék van, mint az Alensánál. Ráadásul a munkatársak mindig kedvesek, türelmesek, és igazán értenek a szakmájukhoz – magyarázta Zita, aki több keretet is kipróbált már. – Közben azon gondolkodtam, milyen jó, hogy végre megtalálhatom, melyik áll a legjobban – az egyetlen baj csak az volt, hogy szinte mindegyik jól állt!” – nevetett fel Pataki Zita.
Nézze csak!




Kiemelt kép és fotók: Archív




