A tévés szerint nehéz azzal a helyzettel mit kezdeni, hogy azok, akik a televíziózást alakítják, nem tulajdonítanak különösebb jelentőséget a 40 feletti korosztály kiszolgálására a politikai és a show-műsorokon kívül. „A nézettségi indexek alapján túlnyomórészt ez a generáció néz tévét, mégsem ők számítanak. Akik még érdekeset, értelmeset szeretnének látni és hallani, azoknak erősen az online felületeken kell kutakodniuk. És mivel ez a tévénéző generáció el van felejtve, nagyjából a 40 feletti tévés munkatársak is. Fájlalom, hogy a B oldalról elenyésző számban vannak képernyőn, főként a nők, miközben értelmes és érdekes műsorok jöhetnének létre, hiszen a világ televízióiban számtalan jó példa van erre. A pályafutásom 90 százalékában talkshow-kat vezettem, de a Multimilliomos – Most vagy soha! kvízműsort kifejezetten élveztem. Lubickoltam ebben a szerepben. Az egyetlen nő voltam, aki Vitray Tamás és Vágó István után főműsoridőben kvízt vezetett, de itt meg is szakadt ez a folytonosság. Nem alakult ki kultúrája. Szívesebben hívnak minket bohóckodni, ami persze belefér, ha az ember a tudásával is jelen van a képernyőn. A mi tévés generációnk ugyanis még rendelkezik azzal. Mégsem erre van elsődlegesen szükség – magyarázza a tévés, aki szerint ennek a jelenségnek a civil emberek a legnagyobb elszenvedői. – Bosszant, hogy van egy mesterséges fiatalságkultusz, és 40 felett főleg mi, nők lassan kivonulunk a közéletből. A hétköznapi ember pedig nem lát maga előtt egy szépkorú példát, és ezért nem szembesül azzal, hogyan kéne jól kezelni az idő múlását. Mindeközben az is bánt, hogy noha a fiatalok hamar lehetőséget kapnak, ugyanolyan hamar el is dobják el őket.”
Megjelent a Story Rejtvény különszáma!
A cikk folytatását keresse a Story Rejtvény különszámában, amelyben 24 oldalnyi fejtörő feladványt és számos izgalmas olvasnivalót is talál.
Kiemelt képek: Archív