A celebek cégeinek 2022-es beszámolóit vette górcső alá a 24.hu, az eredményeket elnézve senkinek sincs oka panaszra, hisz mindegyikük több tíz-, százmilliós bevétellel zárta a múlt évet.
A legdinamikusabb fejlődést Kulcsár Edinának sikerült elérnie. A népszerű üzletasszony, influenszer ugyanis csaknem megszázszorozta a BeautyStation Kft. eredményét, azaz 727 ezerről 68 millió forintra növelte.
Nagy Feró ehhez képest „csak” harmincszorozni tudta az adózott nyereségét. A Nagyferó Kft.-nek a 2021-es 94 milliós árbevétele tavaly 104 millióra nőtt, a cég eredménye pedig 790 ezerről 24 millió forintra.
Sebestyén Balázs évekig két cégben volt érdekelt: a Shamarpa Kft.-ben, amit tavaly novemberben töröltek, és a Phova Kft.-ben, ami a 2021-es 316 millió forintos árbevételt félmilliárd forintra tornázta fel 2022-ben.
Bár Majka cégeinek bevétéle inkább apadt, mintsem nőtt, ám a rappernek így sincs oka szégyenkezésre. A Dyma MM Kft. 2021-et 300 millió forintos árbevétellel, illetve 84 milliós eredménnyel zárta, előbbi 2022-ben 380 millióra nőtt, utóbbi azonban 78 millióra zuhant.
Kovács Ákos cége, a Fehér Sólyom Bt. tavaly már bő félmilliárd forintot termelt – ennek közel fele, 275 millió forint adózott eredménnyé vált, ami eredménytartalékba kerül.
Gáspár Laci és a GL Sztár Bt. 2021-es 36 milliós árbevételét tavaly 56 millióira tornázta fel, ezzel a mínusz 7,5 milliós adózott eredmény után tavaly 3,3 millió forintot realizált.
Kiemelt kép: Birton Szabolcs/fotocentral.hu