Napi friss

Palvin Barbara új világmárka kampányarca lett

Itt az első fotó a gyönyörű modellről.

Az Intimissimi új The UnderWow eszméje forradalmasítja a fehérnemű fogalmát, és olyan élménnyé formálja azt, amely túlmutat a puszta funkcionalitáson. Már nem csupán fehérnemű, hanem egy új standard, amely a szépséget, a kényelmet és az innovációt egyesítve ösztönzi a nőket világszerte autentikus, kompromisszumok nélküli nőiességük megélésére.

A nemzetközileg elismert, magyar topmodell, Palvin Barbara a márka új üzenetének arca, aki karizmatikus kisugárzásával és természetes eleganciájával tökéletesen testesíti meg az Intimissimi eszméjének esszenciáját.

Kiemelt kép: Getty Images

A Story legfrissebb számát keresse az újságárusoknál!

Megjelent a Story téli különszáma!

Megjelent a Story horoszkóp különszáma!

Kövess minket az Instagramon is!