Ahogy arról korábban a story.hu is beszámolt, hatalmas botrány kerekedett abból az autóreklámból, amit az egyik japán márka Stohl Andrással és Ganxsta Zolee-val készített. Stohl András arca mellett például ez volt olvasható: „Miért választottam? Biztonság, kényelem… És a méret… Meg végre az asszony is tud parkolni, ugye!! Olyan intelligens… Mármint az autó… Is!” Ganxsta Zolee mellett pedig ez állt: „Az élet kemény? Hát… Van, ami keményebb! Méreteit tekintve… Kategóriájában a legnagyobb. És csak úgy mondom, hogy a legtöbb nő szívesen beleülne!! Értesz, ugye?” A nézők, köztük számos híresség is kiakadt ezen, így a reklámot le is vették. Most azonban új lépett a helyébe, ami egyébként illeszkedik egy már hosszú hetek óta tapasztalható nemzetközi trendbe.
Sok olyan videó készült, amiken unott arccal vagy hangon népszerűsítenek egy-egy terméket, ráadásul olyan információk megosztásával, amiknek egyértelműeknek kellene lenniük. Például hoteleket azzal reklámoznak, hogy vannak bennük szobák és ágyak, éttermeket azzal, hogy lehet bennük enni. Az egyik hazai wellnesshotel például megmutatja, hogy van bejárati ajtó meg lift, és működik is. Vagy hogy a medencében van víz.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
De itt van például egy másik videó, ami hasonlóan erre a trendre alapoz.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Stohl és Zolee ennek szellemében unott hangon most azt árulják el az autóról, hogy tud menni előre és hátra, meg hogy van kereke és kormánya.
Kiemelt kép: Schumy Csaba/fotocentral.hu