Idén a Sztárbox alkotói a férfi könnyűsúly súlycsoportjával bővítették a mezőnyt, és már az is kiderült, hogy kik mérkőznek meg egymással. A listán feltűnt Pachert Balázs neve is, akiről a közleményből csak annyi derül ki, hogy vállalkozó. Nem is csoda, hogy a kommentelők azonnal hangot adtak a véleményüknek: „Azt sem tudom, ki az” – írja egyikük a poszt alá. „Rá kellett keresnem” – fejtette ki valaki más.
Eláruljuk, kicsoda Pachert Balázs!
Az név talán azért ismeretlen sokak számára, mert a fiatal úriembert inkább Balázs Kicks néven emlegetik. Üzletemberként pedig azért hivatkoznak rá, mert övé Magyarország egyik legsikeresebb sneakerüzlete és -webshopja, ami kizárólag limitált, 100%-ban eredeti sneakerkülönlegességekkel foglalkozik. Üzletébe számos híresség és politikus vásárolt már, ezekről az alkalmakról pedig videót is készít YouTube-csatornájára, ahol több mint 133 ezren követik. Olyan nagy nevek látogattak már el a boltjába, mint Majka, Jákob Zoli, Magyar Péter, Szijjártó Péter, Gáspár Laci vagy Balogh Levente. „Pachert Balázs vagyok, 20 éves, és most vettek fel egyetemre. Nagyjából 4 és fél éve kezdtem el rajongani a sneakerek világáért. Nemcsak a cipők miatt, hanem az ehhez kapcsolódó egész kultúra, illetve a sneakerek világát körülvevő légkör miatt is. 2017 év végén, az addig összekuporgatott pénzemből vettem meg az első sneakerem, amit megpróbáltam továbbadni, viszont nem sikerült, mert a piaci ára lejjebb ment, így ezt bukással adtam el. Nem adtam fel. Ezután folyamatosan figyeltem a cipők árváltozását, és megvettem a következő sneakerem, amit sikeresen továbbadtam. Ezt követően éjjel-nappal kerestem az újabbnál újabb cipőket, megjelenéseket, és elindult az utam” – írta saját oldalán Balázs.
Ambíciói azonban itt nem értek véget, tavaly ugyanis jelentkezett a Cápák között című műsorba, ahol az akkor 19 éves srác 10 százalékot ajánlott fel vállalkozásából a befektetők részére, amiért cserébe 200 millió forintot kér. Teljesen lenyűgözte a Cápákat, amiért 1 milliárdos árbevételt generált, és a közösségi médiában több mint 230 ezres követőtáborral rendelkezik. Próbáltak is befektetői ajánlatot tenni a fiatal vállalkozónak, de végül egyiket sem fogadta el.
Kapcsolata a Cápákkal azonban nem szakadt meg teljesen, az Álommeló és a Cápák között befektetőjével, Balogh Leventével néhány héttel ezelőtt jelentették be, hogy közös céget alapítottak, és prémiumkategóriás üdítőitalt dobtak piacra.
Kiemelt kép: RTL