A napokban elstartolt Sebestyén Balázs feleségének, Vikinek és barátnőjének közös divatmárkája, amiről Herczeg Zoltán is elárulta a véleményét. „Ahogy látom, a ruhákkal és az árakkal középre próbált lőni az ifjú titán, de pont ez az a szegmens, ahová a legtöbb hazai tervező lő. Nekem olyan benyomásom van, mintha a Sugarbird célcsoportjára és sikerére lőnének, kissé letisztultabb mintákkal, színekkel, formákkal. Azt sem tartom kizártnak, hogy ezek a ruhák nem itthon készültek, hanem külföldi kollekciókból származnak, és új márkanevet kaptak. Ha ugyanis a tervezőcsapat lépést akar tartani a termékmegújításban és a figyelemfenntartásban, akkor ahhoz hatalmas kapacitás, sok szakember és folyamatos gyártás kell, nagy tőkebefektetéssel, ami egyelőre kevéssé látszik. Ez inkább mutatkozik egyelőre óvatos piacfelmérésnek, viszonylag alacsony kockázattal” – részletezte meglátásait a Bestnek Herczeg Zoltán, aki egyúttal sok sikert kívánt Vikiéknek, hogy bebizonyítsák, hosszú távon is életképes a márkájuk.
Kiemelt képek: Schumy Csaba, Birton Szabolcs/fotocentral.hu