Fatima napokban tett váratlan bejelentése, miszerint soha többé nem akar kamera elé állni, sokkolta a rajongóit. Azt írta, hogy más irányba folytatja az életét, mint eddig, amit olyannyira komolyan gondol, hogy eladásra hirdette a Facebook-, Instagram-, TikTok- és YouTube-oldalát is. A story.hu kíváncsi volt, az énekesnő mennyit kaszálhat az összesen 270 ezer követővel rendelkező oldalakért, a válaszért pedig nem máshoz, mint a Social Guru tulajdonosához, Szabó András Csutihoz fordultunk. „Ez amúgy egy nehéz kérdés, két oldalról közelíteném meg a dolgot – fogott bele az elemzésbe az üzletember. – Az egyik, hogy a követők alapján ez egy közepes számokkal rendelkező oldal, oldalak, amit én így elsőre pár százezer forintra becsülnék. De mivel Fatima köztudottan az ország egyik legjobb énekesnője, sokak kedvence, az oldalainak eszmei értéke is lehet, ami által valakinek milliókat vagy annál többet is érhet.”
Csuti hozzátette, ha nem utóbbiról van szó, akkor az értékét az is nagyban befolyásolja, hogy milyen korosztály követi az énekesnőt. „A becslés egy komolyabb vizsgálatot igényel, hiszen ha teszem azt, Fatima oldala, mondjuk, ötven pluszosokból tevődik össze, és egy cég, aki érdeklődik, mondjuk, gyerekjátékokat forgalmaz, akkor nekik nem igazán fog megfelelni és sokat érni. De például egy bakelitlemezeket forgalmazó cégnek már lehet sokkal jobban jönne ez a korosztály, és jóval nagyobb ajánlatot tenne.”
Kiemelt kép: Birton Szabolcs/fotocentral.hu