Az idei évben már nyolcadik alkalommal fogtak össze hazai zenészek, előadók, sportolók és közéleti személyiségek a Dorkóval a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető-kiképző kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 97 látássérült vár kiképzett vakvezető kutyára. A kiképzés magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végül alkalmasak lesznek-e a vakvezetésre.
A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. Mára egy-egy kampány során 150-200 ismert ember is csatlakozik a kezdeményezéshez, a többnapos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek során.
A kampánynak köszönhetően nyolc év alatt nemcsak sikerült megduplázni a kiképzett négylábú segítőtársak számát, de minőségi fejlődésen is keresztül ment a központ, ami az oktatók munkáját segíti.
Idén olyan zenekarok, sportolók, előadók, közéleti személyek adták szívesen arcukat a kezdeményezéshez, mint a Halott Pénz, Szabó Győző, Megyeri Csilla és Molnár Zsolt, Hódi Pamela és Tóth Bence, Annoni Zita, Kabát Péter, Trokán Nóra, dr. Hevesi Kriszta, DR BRS, az Irie Maffia, Tenki Dalma, Tolvai Reni, Gelencsér Tímea, Cseh László, Kemény Dénes, Horváth Tamás, Lotfi Begi, Harsányi Levente, Pásztor Anna, Eke Angéla, Bocskor Bíborka, a Hooligans, Hamvai P.G., T. Danny, K Kevin, a BSW, Metzker Viktória, Ungvári Miklós és Kardos Eszter.
Kiemelt kép: Dorko