Napi friss

Vakvezető kutyákkal pózoltak a celebek

Több mint száz ismert ember állt be a jótékonysági akció mögé.

Jubileumi alkalom keretében fogtak össze hazai sportolók, zenészek, előadók és közéleti személyiségek a legnépszerűbb hazai sportmárkával a vakvezetőkutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a küldetéssel, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.

A márka alapításával szinte egyidejűleg indult el a Loyalty is Royalty kezdeményezés, amelyhez évről évre egyre többen csatlakoztak. A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének (MVGYOSZ) Vakvezetőkutya-kiképző Központban végzett fáradhatatlan munkája így egyre több figyelmet kap, és a korábban kitűzött célok megvalósításához lépésről lépésre közelebb kerülhetnek. A várólista rendkívül hosszú, a kutyák kiképzése magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végül alkalmasak lesznek a vakvezetésre.

A kerek évfordulóra egy különleges, a 10. jubileumot méltóképpen tükröző pulóverdesign született, a termékek pedig – a korábbi évekhez hasonlóan – mindenki számára elérhetővé válnak, hogy minél szélesebb körben lehetőség nyíljon hozzájárulni ehhez a fontos kezdeményezéshez.

Mostanra egy-egy Loyalty is Royalty-program során közel 150 ismert ember – például Kokó, Hódi Pamela, Palácsik Lilla és Visváder Tamás – csatlakozik, a többnapos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek alatt.

Mutatjuk, kik!

 

Kiemelt kép és fotók: Archív

A STORY LEGFRISSEBB SZÁMÁT KERESSE AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL!

Megjelent a Story téli különszáma!

A Story Horoszkóp különszáma kapható az újságárusoknál!

Kövess minket az Instagramon is!