A divatlavinát hetekkel ezelőtt a Sztárban Sztár All Starsban vendégeskedő Hegyi doktor, azaz Hans Sigl indította el – igazi nemzetközi sztárhoz méltóan nemcsak a megszólalásaival, de az extrém megjelenésével is feldobta a műsort. Az osztrák színész ugyanis egy feltűnő, modern vonalvezetésű, fekete keretes divatszemüvegben foglalt helyet a zsűriben. Jelenlétével, stílusával gyorsan „meg is fertőzte” társait. A következő adásban Stohl András már egy fehér cvikkerben ítészkedett, a harmadik héten pedig Hajós András és Lékai-Kiss Ramóna is követte az új stílust. Az RTL-en, a Sztárban Sztár All Starsszal akkor párhuzamosan futó Sztárbox aktuális adásában Csobot Adél szintén szemüvegben tette fel a meccsek előtt a szokásos, „Milyen érzések kavarognak benned?” típusú kérdéseit a versenyzőknek.



Amerikából indult a divathullám
„Ezeket a ’kamuszemüvegeket’ már ugyanúgy bevetik a stylistok, mint az egyéb kiegészítőket, például az ékszereket – kezdte lapunknak Rácz Barbara stylist. – Nem véletlenül lettek felkapottak mostanában ezek a keretek: öltöztetnek.
A színnel, formával, mérettel a cél az, hogy minél feltűnőbb, meghökkentőbb legyen a viselője megjelenése. Egyébként ez egy új divathullám, ami közel egy éve Amerikából indult el, nálunk pedig most robbant be.
A világ egyik legnagyobb divatháza, a MIU MIU dobta piacra először azokat a szemüvegeket, amiket többek között olyan hírességek hordanak, mint Hailey Bieber vagy Sabrina Carpenter. De láthattunk ilyet Brad Pitten, Tom Cruise-on vagy Robert Downey Jr.-on is. És láthatóan nem csak a sztárok, a civilek is nagyon szeretik ezeket a kamuszemüvegeket. Idehaza például az egyik legnépszerűbb svéd divatáruház is tele van vele. Igen, jó benne megjelenni, hiszen különleges karaktert kölcsönöz a viselőjének.”
Kiemelt kép és fotók: RTL, TV2




