Napi friss

Tóth Vera: „A majmok bolygóján élünk jelen pillanatban”

Az énekesnő a közösségi médiában is rendkívül aktív és nagyon tudatos. Influenszerként hadat üzent a középszerűségnek.

Egy énekesnőnek ma már nem elég felállni a színpadra, ha tartani akarja a kapcsolatot a közönséggel. A közösségi platformokon is jelen kell lennie. És nem csak a rajongók miatt! Ez már az önmarketing része.

Kemény munka

„Szenvedéllyel, nyakig benne vagyok az egészben – fogalmazott Tóth Vera a Digital-Media Hungary konferencián. Az énekesnő, sokakkal ellentétben, maga kezeli az oldalait, nem adja ki a kezéből másnak. Neki ugyanis, mutatott rá, rendkívül fontos az emberekkel való kapcsolódás. – Én nemcsak énekesnőnek tartom magam, hanem társadalmi munkásnak is. Nem tudom, tudnék-e anélkül élni, hogy kapcsolódom a közönséggel.”

Annak azonban komoly ára van, hogy Vera végignézi a bejövő üzeneteket, kiszűri, mikre válaszol, és aztán visszaír a rajongói levelekre. „Ez éjszakába nyúló meló. Nagyon kemény, megfeszítő munka” – magyarázta Tóth Vera, aki bevallotta: több időt tölt a közösségi oldalai kezelésével, mint magával az énekléssel. Érdekes mód mégsem érzi, hogy ezzel bármit veszítene a hivatásában. Úgy érzi, ezzel is a művészetét építi.

A nehezebb utat választotta

Tóth Vera a nagy elérésének köszönhetően influenszerfelkéréseknek is eleget tesz. Nem titok: ez is az egyik bevételi forrása. Ugyanakkor ebben is nagyon tudatos. Csak olyan dologhoz adja a nevét, amivel azonosulni tud. Egy-egy terméket legalább egy hónapig próbálgat, és ha bevált, csak akkor reklámozza az oldalán. „Én csak prémiummárkákhoz adom a nevem” – mondta határozottan.

Az énekesnő tudja, ezzel a nehezebb utat választotta. De míg a munkájában, az éneklésben is arra törekszik, hogy minőségi zenét adjon az embereknek, addig influenszerként is így szeretne működni. „Ez szintén nem könnyű ebben az értékvesztett világban. A középszerűség tombol, és a majmok bolygóján élünk jelen pillanatban. Mindenkiből lehet sztár, ami szerintem borzasztó dolog” – fogalmazott élesen.

Hannaróza a sztár

A reklámszakmában úgy tartják, gyerekkel és kutyával bármit el lehet adni. Ezt Tóth Vera is jól tudja. Unokahúgával, Tóth Gabi kislányával, Hannarózával „lehet lájkvadászkodni”. „Mindig ezen szoktunk röhögni a húgommal: ha Hannaróza lábfeje belelóg a sztoriba, akkor tizenötezer lájkkal többet kapok – viccelődött Vera, majd komolyra fordította a szót. – De ezt nagyon finoman kell. Ne a gyerekkel gyűjts lájkokat!”

Kinyírnak az öreglányok

Tóth Vera népes követőtáborral büszkélkedhet. A Facebookon 225 ezren követik, míg az Instagramon 144 ezren. A TikTokon azonban mindössze 3200-an. Az énekesnő tisztában van vele, nem mindegy, melyik oldalra milyen tartalmat gyárt. „A TikTokon lehet bájologni, az Instagramon ezt már nem annyira szeretik. A Fecebookon pedig kinyírnak érte az öreglányok” – mondta viccesen.

Kiemelt kép: Birton Szabolcs/fotocentral.hu

Megjelent a Story legfrissebb száma!

Megjelent a Story nyári különszáma!

A Story Sztárdiéta különszámát keresse az újságosoknál!

Kövess minket az Instagramon is!