Jubileumi alkalom keretében fogtak össze hazai sportolók, zenészek, előadók és közéleti személyiségek a legnépszerűbb hazai sportmárkával a vakvezetőkutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a küldetéssel, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.
A márka alapításával szinte egyidejűleg indult el a Loyalty is Royalty kezdeményezés, amelyhez évről évre egyre többen csatlakoztak. A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének (MVGYOSZ) Vakvezetőkutya-kiképző Központban végzett fáradhatatlan munkája így egyre több figyelmet kap, és a korábban kitűzött célok megvalósításához lépésről lépésre közelebb kerülhetnek. A várólista rendkívül hosszú, a kutyák kiképzése magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végül alkalmasak lesznek a vakvezetésre.
A kerek évfordulóra egy különleges, a 10. jubileumot méltóképpen tükröző pulóverdesign született, a termékek pedig – a korábbi évekhez hasonlóan – mindenki számára elérhetővé válnak, hogy minél szélesebb körben lehetőség nyíljon hozzájárulni ehhez a fontos kezdeményezéshez.
Mostanra egy-egy Loyalty is Royalty-program során közel 150 ismert ember – például Kokó, Hódi Pamela, Palácsik Lilla és Visváder Tamás – csatlakozik, a többnapos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek alatt.
Mutatjuk, kik!
Kiemelt kép és fotók: Archív