Napi friss

30 millió forinttal támogatják a gyerekek egészséges étkezési szokásainak kialakítását

Az egyik hazai drogéria úgy döntött, egynapi bevétele egy részét jótékony célra ajánlja fel.

Öt évvel ezelőtt a dm-nél úgy döntöttek, hogy átszínezik a Black Friday napot, és akciók helyett a teljes aznapi forgalmuk 5 százalékát egy társadalmi ügy támogatására ajánlják fel. Így volt ez idén is. A november 24-ei forgalom 5 százalékát, több mint 30 millió forintot a Mentor Palánták programra fordítják, hogy így segítsék a gyermekek egészséges és fenntartható étkezési szokásainak kialakítását. Megvalósító partnereik a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége és a Felelős Gasztrohős Alapítvány.

A kiemelt kép illusztráció (Fotó: Getty Images)

A STORY LEGFRISSEBB SZÁMÁT KERESSE AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL!

Megjelent a Story Sztárdiéta különszáma!

A Story tavaszi különszámát keresse az újságárusoknál!

Kövess minket az Instagramon is!