Napi friss

Kajdi Csaba a trükkös influenszerekről beszélt – Vajon kikre gondolt?

Úgy látja, vannak olyan tartalomgyártók, akik becsapják az üzleti partnereiket.

Cylától már megszokhattuk, hogy akkor sem tartja magában a véleményét, ha kényes témákról van szó. „Két típusa van az influenszereknek. Az egyik, akik követőket vásárolnak – és ezzel nemcsak magukat, de az üzleti partnereiket is becsapják. A másik tábor pedig, akik soha nem vesznek követőket. És sokaknak hiába van több száz ezres követőtábora, ha megnézzük a lájkok számát, az alig pár ezer. Ez azért mindig beszédes. Nem véletlen, hogy manapság egyre többen rejtik el a kedvelések számát. Lehet, hogy Brad Pitt ezt azért teszi, hogy ne frusztrálja vele a fiatalabb generációt, hogy milyen elérése van, de hogy itthon a legtöbben nem ezért rejtegetik a dolgot, az biztos! – fakadt ki a 95.8 Sláger FM-en. Csaba szerint ráadásul sok hirdető nem is néz utána a statisztikáknak – Nálam is szoktak fizetett együttműködések futni. Olyankor mindig bekérik a számokat, amik kifelé nem látszanak, de jól megmutatják, hogy valójában mennyi embert ér el az adott influenszer. Én nem költöttem arra, hogy követőket vásároljak. Ez most is meglátszott, amikor Sanyika betegségéről beszéltem. Rengetegen írtak rám emiatt, nagyon aktív közösségem van. Szerintem ez az igazi érték, amikor valódi embereket érsz el a tartalmaiddal.”

Kiemelt kép: TV2

A STORY LEGFRISSEBB SZÁMÁT KERESSE AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL!

Megjelent a Story Sztárdiéta különszáma!

A Story tavaszi különszámát keresse az újságárusoknál!

Kövess minket az Instagramon is!