Napi friss

Hajdú Péter – Elárulta, mennyit keres a YouTube-on

Az biztos: megéri neki, hogy online tartalomgyártásba kezdett.

Hajdú Péterről a napokban derült ki, végleg átköltözik az online platformokra, azaz tévés produkciók műsorvezetői feladatait már nem fogja elvállalni, legfeljebb vendégként tűnik fel a képernyőn. YouTube-on elérhető csatornájával, a Frizbi TV-vel azonban hosszú távra tervez, hiszen mint az a Retro Rádió kedd reggeli adásából kiderült: jól hoz a konyhára az online tartalomgyártás. Ő egyébként nem klasszikus értelemben vett youtuber, hiszen gyakorlatilag tévéműsort készít, operatőröket, de még sminkest is alkalmaz. Tehát nagyobb stábbal dolgozik, mint a többi tartalomgyártó. Videói – ismertségének, meghívott vendégeinek no meg témáinak köszönhetően – igen szépen teljesítenek, egy-egy adás több százezer embert ér el. A YouTube-ot birtokló Google csak márciusban egymillió forintot utalt neki, árulta el a rádióban. Ezenfelül szerződésben áll két céggel, akik támogatják a csatornát. Bár pontos összeget nem mondhatott el, hiszen nem akart üzleti titkot sérteni, annyit elárult: a két reklámozótól befolyt összeg fedezi a forgatások gyártási költségeit. Hozzátette, hamarosan egy harmadik céggel is szerződést köt, így a bevételei még tovább nőnek.

Kiemelt kép: Fülöp Dániel/fotocentral.hu

A STORY LEGFRISSEBB SZÁMÁT KERESSE AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL!

Megjelent a Story Sztárdiéta különszáma!

A Story tavaszi különszámát keresse az újságárusoknál!

Kövess minket az Instagramon is!